lunes, 31 de enero de 2011

La Vicky viu amb 3 gats a casa i té cura d'algun que altre més que passegen pel seu jardí, però que no es deixen agafar. Els pentina cada matí com un ritual i sap ben be el caràcter de cadascun. A més a més m'explica que cada setmana que pot s'escapa a Collserola a donar de menjar uns gats mig salvatges i aprofita per anar a passejar per la muntanya.

A vegades hi va sola a passejar per la muntanya, és un dels pocs moments en que agafa el mòbil, no li dóna el número a ningú ja que no acostuma a estar-ne pendent. M'ensenya algunes de les fotografies que ha fet en els darrers dies, la majoria són fetes a arbres, fonts, monestirs, gats... també apareixen algunes de la Unió Excursionista del Prat, de fet ara fan per etapes el camí dels Bons Homes.

Haig de confessar que no les tenia totes que la Vicky s'animes a ella les fotografies. Quan vam presentar el projecte ens va obrir les portes del seu dia a dia de seguida, però no veia gens clar que ella hagués de fer de fotògrafa, tenia una barreja de mandra i de pensar que no servirien per res les fotografies que ella fes. Ara que som a la recta final de Geografies Quotidianes, quan em tornar la càmera digital que li vaig prestar, em confessa que li ha agafat el gust i que la seva propera inversió serà "una d'aquestes".

No hay comentarios:

Publicar un comentario