sábado, 4 de diciembre de 2010

La Madro, la perruquera de confiança

Presentem a la Madrona Canalde, més coneguda com la Madro, la perruquera del carrer Ferran Puig. Té el seu propi negoci i fa molts anys que es dedica a pentinar a les dones que han viscut tota la vida al Prat de Llobregat.

La Madro se sent molt agust treballant de perruquera, és el seu dia dia i es sent orgullosa de tirar endavant amb la seva perruqueria. Els dissabtes als matins, com aquest de la fotografia, la perruqueria cobra vida i en l’agenda de la Madro no hi caben més noms per apuntar. La seva filla Natalia treballa amb ella sobretot per donar-li un cop de mà. A la foto es pot comprovar com mare i filla es recolzen en les tasques.

Dissabte, vaig trucar a la Madro per si podia anar a visitar-la i veure el seu dia dia. Quan vaig picar el timbre de la perruqueria, em van obrir la porta amb els braços ben oberts. Estava de gom a gom. Les clientes, totes amigues de la Madro, ja s’estaven rentant, tintan o secan el cabell. Es respirava un ambient agradable, familiar i divertit.

La Madro, com la professional que és, em va deixar que fes la meva feina com jo vaig deixar que fes la seva. I es va aconseguir una fantàstica instantànea com aquesta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario